Vanliga frågor

1. VAR ÄR MIN ORDERBEKRÄFTELSE/FAKTURA?

Din orderbekräftelse skickas vanligtvis direkt till din e-postadress när du lagt din order. Om du inte har mottagit den inom ett dygn, se efter i din skräpkorg i din mail eller kontakta kundtjänst på kundservice@twilfit.se.

För att se din faktura för ditt köp, logga in på Klarna.

2. JAG KAN INTE LOGGA IN PÅ TWILFIT.SE

Vi har uppdaterat vårt kundregister. Du behöver skapa ett nytt lösenord för kunna logga in.

3. JAG KAN INTE ADDERA FLER PRODUKTER AV SAMMA VARA?

När lagersaldot för varan är noll så går det inte att addera fler av produkten till din varukorg på produktsidan eller i kassan.

4. DET STÅR ATT DET ÄR FLER ÄN 5 ST I LAGER MEN JAG KAN BARA LÄGGA I 1 ST I VARUKORGEN

Det beror på att det kan ligga andra av samma vara upptagna i varukorgar hos andra kunder.  Antal varor som du kan lägga i varukorgen styrs av ”lägg i varukorg”-knappen på produktsidan och plusknappen i kassan. Går det inte att trycka på knapparna är varan tyvärr uppnådd i maxantal som det finns i lager av.

5. HUR FÅR JAG MIN FAKTURA?

Din faktura skickas av Klarna till din emailadress som du angav i samband med köpet, när din order är hanterad och skickats från vårt lager. Fakturan kommer att ställas ut mot totalbelopp för de varor som packats och skickats. Om en vara saknas på din beställning kommer inte den leveras senare utan har då redan strukits från din faktura.

6. VARFÖR HAR JAG HAR FÅTT FLERA FAKTUROR PÅ MIN ORDER?

Klarna skapar ibland upp flera fakturor av misstag. Vi kommer att kreditera de fakturor som inte har ett ordernummer kopplat till sig så du behöver inte göra någonting.

7. HEMSIDAN ÄR SVÅR ATT HANDLA PÅ

Vi tar gärna emot dina synpunkter på förbättringar och är medvetna om att den kräver förbättringar. Vi jobbar på att få ordning på allt under 2018.

7. VART SKRIVER JAG I MIN RABATTKOD?

Rabattkoden anger du i rutan för "Använd Rabattkod" i kassan.

8. HUR LÅNG LEVERANSTID ÄR DET FÖR MIN ORDER?

Normalt sätt är det 2-5 dagars leveranstid på din order. Observera att detta inte innefattar lördag, söndag och andra helgdagar. Vid stora kampanjer som rea kan leveranstiden öka någon dag pga av mycket höga orderantal. Läs mer om leveranser

9. JAG HAR GJORT EN RETUR, VARFÖR ÄR MIN FAKTURA INTE KORRIGERAD?

Vid stora kampanjer som re tar det längre tid för oss att hantera returer. Önskar du returnera din order lägger du bara ner varorna i ditt paket och sätter på returfraktsedeln på paketet. När vi har mottagit ditt paket krediterar vi varorna på din faktura. Läs mer om byten och returer

10. JAG HAR EN VÄRDECHECK MEN VILL HANDLA I PÅ TWILFIT.SE. HUR GÖR JAG?

Tyvärr kan vi i dagsläget inte ta emot presentkort som betalmedel på twilfit.se. Kontakta kundservice@twilfit.se för mer information.

11. JAG HAR INGEN E-POSTADRESS KOPPLAD TILL MITT MEDLEMSKONTO. HUR FÅR JAG TAG PÅ ETT LÖSENORD?

Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig att lägga till din e-postadress på ditt medlemskap. Maila oss på kundservice@twilfit.se du kan sedan skapa ett nytt lösenord här

12. HUR KAN JAG SE MINA AKTUELLA POÄNG SAMT KOMPLETTERA/KORRIGERA MIN UPPGIFTER?

Detta gör du genom att logga in på dina sidor på twiflit.se/sisters. Du loggar in med din e-postadress och ditt egna valda lösenord. Du kompletterar/korrigerar dina uppgifter under fliken ”Mina uppgifter” samt ser dina poäng under fliken ”Köp & Poäng”.

13. NÄR SKER BONUSUTSKICKEN?

Våra bonusutskick sker två gånger per år. En gång på hösten och en gång på våren.

14. VAD MOTSVARAR MINA POÄNG?

När du kommit upp i 5000 poäng motsvarar de en värdecheck på 50 kronor. Varje krona du handlar för ger 3 poäng.

15. MIN VÄRDECHECK HAR GÅTT UT/JAG HAR TAPPAT BORT DEN. KAN JAG FÅ EN NY?

Tyvärr ersätter vi inte förlorande värdecheckar eller värdecheckar som gått ut.

16. VILKEN STORLEK SKA JAG KÖPA PÅ MIN BH?

Du kan antingen följa storleksguiden som står på produktsidan eller läsa mer i vår guide här.